Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο www.triliza.gr.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές δεδομένου ότι το προϊόν που επιλέγετε και παραγγείλατε είναι μοναδικό, εξατομικευμένο και απόλυτα σύμφωνο με τις ειδικές προδιαγραφές που έχετε δηλώσει οι ίδιοι.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με την οικεία εθνική νομοθεσία του Ν. 2251/94, όπως ισχύει μέχρι σήμερα, εναρμοσμένη με τους κανόνες της ευρωπαίκής ένωσης, δεν μπορεί να ασκηθεί για προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα για τον συγκεκριμένο πελάτη. Επομένως οι συγκεκριμένες παραγγελίες κατόπιν ειδικής ή εξατομικευμένης παραγγελίας δεν ακυρώνονται για οποιονδήποτε λόγο. Αν ο πελάτης επιθυμεί να αλλάξει ο,τι σε σχέση με την αρχική του παραγγελία αυτό πρέπει να γίνει αμέσως και πριν το στάδιο της παραγωγής, ώστε να ικανοποιηθεί το αίτημά του και να τακτοποιηθεί άμεσα, όποια τυχόν οικονομική εκκρεμότητα προκύψει από τις προσθήκες/αλλαγές της αρχικής παραγγελίας.
Περαιτέρω, δεν μπορείτε να αξιώσετε επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή του προϊόντος επειδή κάνατε το οποιοδήποτε λάθος κατά την παραμετροποίηση του προϊόντος. Ο έλεγχος του προϊόντος πριν την παραγγελία είναι δική σας ευθύνη. Τα χρώματα που εμφανίζονται στα προϊόντα της ιστοσελίδας www.triliza.gr είναι ενδεικτικά και μπορεί να έχουν μια μικρή απόκλιση με τα πραγματικά λόγω διαφορετικών ρυθμίσεων σε κάθε οθόνη. Κάτι τέτοιο, δεν συνιστά κατασκευαστικό ελάττωμα που προϋποθέτει επανεκτύπωση του προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων. Περαιτέρω, στοιχεία του γραπτού λόγου όπως (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά) γλωσσικές υπερβολές, αδόκιμοι τύποι και εκφράσεις, παρηχήσεις, σκόπιμη παραποίηση ορισμένων συντακτικών και γραμματικών κανόνων κ.α. δεν συνιστούν ελάττωμα.
H επιχείρησή μας ευθύνεται για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων των προϊόντων, σύμφωνα με το άρθρο 5 του παρόντος και τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα. Στις περιπτώσεις αυτές τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν την επιχείρησή μας.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η Εταιρεία κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
Για την αποφυγή της δική σας ταλαιπωρίας κατά τη διάρκεια παραλαβής των προϊόντων παρακαλούμε για τον έλεγχο της συσκευασίας για τυχόν ευθύνες της μεταφορικής.
Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται, σε κάθε περίπτωση, όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις ισχύουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.
2. Χρόνος παράδοσης
Η παράδοση των εμπορευμάτων διαφοροποιείται ως κατωτέρω από την ημερομηνία της παραγγελίας στον τόπο που έχει ορίσει ο/η χρήστης/τρια.
Για παραγγελίες βιβλίων με μαλακό εξώφυλλο στην Αττική, ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι από 6 ως 7 εργάσιμες μέρες, ενώ για τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας, ο εκτιμώμενος χρόνος είναι από 6-8 εργάσιμες μέρες *.
-Για παραγγελίες βιβλίων με σκληρό εξώφυλλο στην Αττική, ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι από 9 εως 10 εργάσιμες μέρες, ενώ για τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας, ο εκτιμώμενος χρόνος είναι από 10-12 εργάσιμες μέρες *.
* Εξαίρεση αποτελούν οι δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές για τις οποίες ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να αυξηθεί.
-Για αποστολές στο εξωτερικό, ΜΟΝΟ κατόπιν συνεννόησης στο info@triliza.gr. Επισημαίνεται ότι τυχόν κόστη εκτελωνισμού των προϊόντων, δασμοί, φόροι και λοιπά κόστη για αποστολές στο εξωτερικό, επιβαρύνουν τον πελάτη.
Ο χρόνος παράδοσης είναι ενδεικτικός και ενδέχεται να παρεκκλίνει επειδή δεν είναι ακριβή τα στοιχεία που έχετε δηλώσει (τηλέφωνο, ονοματεπώνυμο) για να επικοινωνήσουμε μαζί σας, για λόγους ανωτέρας βίας (απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες κλπ) ή υπαιτιότητας τρίτων (πχ έλλειψη πρώτης ύλης από τους προμηθευτές μας). Σημειώνεται ότι ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις σε περιόδους με αυξημένο φόρτο εργασίας, όπως Χριστούγεννα, Πάσχα και εορτές. Ακολούθως, ο χρόνος παράδοσης τον Ιούλιο να είναι μεγαλύτερος από την ως άνω αναφερόμενες προθεσμίες. Σημειώνεται ότι την περίοδο του Αυγούστου ενδέχεται να μη γίνονται παραδόσεις.
Ο/Η χρήστης/τρια θεωρείται ότι με την παραλαβή των προϊόντων δηλώνει ότι αυτά είναι της απολύτου αρεσκείας του και παραλαμβάνει ανεπιφύλακτα.
H Επιχείρησή μας εγγυάται την ικανοποίησή σας από την ποιότητα κατασκευής του προϊόντος που παραλαμβάνετε. Φθορές στην συσκευασία δεν αποτελούν ευθύνη της επιχείρησης.
3. Διόρθωση ή Ακύρωση Παραγγελίας Σε περίπτωση που επιθυμείτε διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας, μπορείτε να μας ενημερώσετε μέσω e-mail στο info@triliza.gr. Διόρθωση ή ακύρωση παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί, μόνο εντός 3 ωρών από την ώρα και ημερομηνία που θα μας αποστείλετε το email με την παραγγελία σας.
4. Παράδοση Προϊόντων
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται στην Ελλάδα ΔΩΡΕΑΝ, εκτός αν οριστεί κάτι διαφορετικό περιπτωσιολογικά.
Η Επιχείρηση συνεργάζεται με συγκεκριμένες εταιρείες courier και ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση των προϊόντων σας. Οι ανωτέρω προθεσμίες είναι ενδεικτικές και δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών, προβλημάτων στο οδικό δίκτυο και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, όπως πανδημίας ή και κάθε άλλου αντίστοιχου γεγονότος που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς και παράδοσης. Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η παράδοση του προϊόντος λόγω απουσίας του πελάτη. Η Επιχείρηση καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ταχύτερη δυνατή παράδοση των Προϊόντων στον πελάτη, αλλά δεν μπορεί να εγγυηθεί τον ακριβή χρόνο παράδοσης, για τον οποίο υπεύθυνη είναι αποκλειστικά η εταιρεία ταχυμεταφορών.
Το κόστος μεταφοράς για τις παραγγελίες εκτός Ελλάδος δεν περιλαμβάνεται στην τιμή των προϊόντων και βαρύνει τον αγοραστή, εκτός εάν ρητά ορίζεται αλλιώς. Με την τοποθέτηση των προϊόντων σας στο καλάθι αγορών, μπορείτε να δείτε και το κόστος μεταφοράς που αντιστοιχεί στην παραγγελία σας.
Το κόστος μεταφοράς δεν είναι σταθερό, αλλά μεταβάλλεται ανάλογα με τη διεύθυνσή σας, τον όγκο της παραγγελίας σας και το βάρος της. H διεύθυνση που δηλώνει ο αγοραστής θα πρέπει να είναι πραγματική και έγκυρη. Σε περίπτωση απουσίας από τη δηλωμένη διεύθυνση ή τυχόν μεταβολής των στοιχείων της δηλωμένης διεύθυνσής του, ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για την έγκαιρη ενημέρωση της Επιχείρησης, προκειμένου να γίνει η αποστολή στη σωστή διεύθυνση. Σε διαφορετική περίπτωση ο αγοραστής θα επιβαρύνεται με το επιπλέον κόστος μεταφοράς. H παραλαβή του αντικειμένου και η υπογραφή στον μεταφορέα συνεπάγεται την αποδοχή του είδους και την άρτια κατάσταση. Πιθανές πρόσθετες χρεώσεις: Σε περίπτωση που επιθυμείτε η παράδοση να λάβει χώρα Σάββατο, θα πρέπει να το δηλώσετε κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας. Η χρέωση για παράδοση Σάββατο είναι επιπλέον. Σε περίπτωση που επιθυμείτε πρωινή παράδοση μέχρι τις 10:00, επιβαρύνεστε με επιπλέον ποσό.
5. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Η Eπιχείρησή μας δεν ευθύνεται έναντι των πελατών/χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους. Επίσης επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, αλλά παρόλα αυτά δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση/αναγραφή της τιμής ή/και των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος.